Friday, October 08, 2004

Abg Polis

Malam tadi kene tahan polis .. boley x? ishk.. klaka pon ade.. bawak si Senah nieh nak pegi 7Eleven Putarajaya.. sajeje.. itu je yang still open kul 2am, nk banje dier eskrem.. on da way tue.. nk masuk Presint 8, ade la waja polis neih.. 1st ingt dier sajeje.. pehtue makin plak rapat.. dier suh benti tepi.. siut giler cuak.. bkan nye road block .. road block bley terime la.. cam takut gak.. aku rase sume lengkap.. ade roadtax.. ade P ( aku still P.. kene saman naye je.. ) cam lengkap jer sume bende.. pegi kt dier.. 2 org mamat polis nieh.. sowang tue. klate kot... dier kate.. " laju je.... " aku nieh.. blur betul.. eh laju ke.. dr tadi aku bawak 60 jer.. menghirup udare malam.. sajeje relex.. menipu betul dier nieh.. saje menakut kn aku.. yg dh sedia cuak neih.. Senah nih.. relex jerk.. aku punye la ntah apepe.. yer aa.. memikir masih lesen P ( nk abes dh ).. :p :p yang sowang lgi mamat polis nieh.. dier neih diam jerk.. x byk ckp... muke garang giler.. bley la.. terus kua kn buku2 ntah ape tue.. mak :(( aku rase mcm tamat riwayat lesen aku.. " nak tgk IC.. " ampeh giler.. polis klantan nieh.. lg la.. "sape drive nieh.. meh lesen .. oh.. P lg.. mane P??" aku rase... dier nieh mate letak mane.. x nmpk ke ape.. aku diam aje.. Senah yg cakap je.. aku malas nk layan.. dh la dowang x bg tau apeape .. aku kene sama ke ape ke.. ishk.. Aku rase dowang nieh x de keje.. dlm bebyk tue.. aku plak yg kene.. ade muke indon ke aku nieh..



Lame plak tue aku tersidai tepi jln tue... malu pon ade.. yg malas nk layan .. byk plak tanye nye.. buat ape la.. nk pegi mane.. dr mane.. keje ke blaja ke.. sume lengkap... adui.. malas nk layan.. lepas abes tulis ntah apepe bende.. aku rase sajeje kot dier check.. member aku ckp.. klau kt putrajaya.. dlm kol 2 , 3.. ade mmg polis round.. wah... aku x pernah kene.. nieh 1st time.. sampai suh benti tepi... klaka2 pon ade.. pehtue bley la dier ikut sampai kt 7Eleven.. mmg dowang nieh mmg tgh x de keje la... cuak siut... nasib baik.. .. :p
Ape Kesah nieh??? ( dialog Cinta Luar Biase :p )
Oo abg Polis..





No comments:

Post a Comment