Monday, October 05, 2009

Tick tock

Azli on his way back to England. (I love! I love! pronounce it as England, very-very classic u!). So dengan ini saya melancarkan hari pertama saya berdiet. In other word, first day on Master Cleanse. Again! ;p ;p

Saya juga berazam untuk menjaga kulit saya supaya glowing for my Big Day! Seri pengantin, macam mane nak tahu ye?

Yippie yeay! For the first time ever I tak berapa nak sedih Azli fly back, still sedih but takdelah teruk macam last April ;p ;p 13hours flight, I tak berhenti menangis lol. Burukkkkk.. For this time I sangat busy dengan all preparation, lagipun Cinta hati saya akan pulang ke sini kembali, sedikit masa lagi, for our big big day. Amin. Amin. InsyAllah.

Bila semua borang dah settle. I will up our Wedding Ticker. Tick tock, tick tock....

A night before start back my diet, craving-craving perlu dilunaskan dulu! :D



ahah! ;p

5 comments:

  1. salam cik nadia..
    i amaze sangat dgn u berjaya masterdetox programme..boleh tak u put in detail how to make the drink portion,i mean the lemonade...TQ my dear..:)

    ReplyDelete
  2. Mums: Hye! salam :) u click sini eh.

    http://nodie.blogspot.com/2009/08/day-7.html

    :D hope it help! :)

    ReplyDelete
  3. TQ Nadia,I must try..all the to u too..:)

    ReplyDelete
  4. Mums: just ask me kalau ada Q lagi yee for MasterCleanse. :D Good Luck!

    ReplyDelete
  5. hye nadia,,
    can u provide info...
    ur evrydays menu bile
    u amalkan mastercleanse diet nie.TQ

    ReplyDelete