Thursday, December 10, 2009

Menampal setem setiap hari

Ini lah kerja hari-hari kat office. tak pergi lunch tau buat benda alah ni, penat je ;p ini yang dapat alamat from FB or email, belum lagi exschoolmates' names and address yang dah ada dalam satu list, kena tulis satu2 sebab previous bride pergi fax je! uhuuuuuu penat nak tulis 100 plus cards ;p

erh, i think my list je dah conquered guests. erhhhh.. takpe, home wedding je pon, and bukan catering pon, so should be okay la kalau terlebih orang datang. ;p Pelik kan nowadays wedding bukan catering?

Can't wait for this weekend, for someone's engagement party! we are heading to South, semoga semuanya selamat! ;)

7 comments:

  1. weh ko pg betty tunang ker..kim salam...bebaik tau weh hari langsung ko pun da dekat, jauh tu bt pht...semlm betty ade msg aku...aku tak dpt pg ..boy kojer...huhuuh ko punye insya allah aku pg nikah ngan sanding kalau tak der ape hal...semlm julie pun nepon aku gak ckp pasal wedding ko ngan tunang betty....semoga semua berjalan lancar...

    weh entry mcm ni kan , nati da lame kawin teringat balik..macam aku dulu..huhuh kejap jer da sethn..next week my anniversary...ade sajesen mn mau candle light tak?otel yg reasonable ker?huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. komen memula tu tersalah palk...hikhik tu pasal aku delete...sowi babe...

    ReplyDelete
  3. Alahai bab ni yg malas sikit. Anyway, enjoy melekat setem eh! :)

    ReplyDelete
  4. tuh pon one of my keje sampingan for now.. pening gak..hihi

    ReplyDelete
  5. haah la..dulu i pon same gak..keje tampal setem..dh mcm keje post opis jek.. mesti ur wedding card tu cantik kan? :D

    comment for the last entry, i vote for grey color lens.. cun & suits u well

    ReplyDelete
  6. Eryn: tue la, semoga selamat semua,, ko mesti datang mek!! ;p siap ko kalau tak dtg. eheheh

    a ah, aku pon tertgk balik gamba nikah kooooo.. ehehe. comel je mase tue kan.

    Candle Light dinner. aku ni jarang la ber candle2 light nie, p la cyberview lodge nie, macam tenang aman damai je :D

    Liyana: sgt! ;p

    pancake: awww same2, hope u dh dpt ;p mine.

    Fiza: ehehe, itu lah hari2 pergi post office, ade je tertinggal nk post, satu2 :p

    ReplyDelete