Thursday, April 22, 2010

2010/2011 List

Its been ages since my last time surveying handbags, but now, my hand is itchy to get new handbag!!! :p ;p not so soon, but I just survey first, which one in my current list ;p ;p I dah lama takde new handbag tau! okay takdelah lame sangat. Baru je dapat new year kan ;p ;p

Here am presenting my new 2010/2011 list


Sukey in light brown Guccissima leather


LV Musette Bagatelle 

Above 2 bags kan, my 2010 realistic list! ;p (excuse me, just a housewife with limited source of income ;p) hahaha, if I nak aim this year, ini 2 bags kan, very realistic choice ;p I love Sukey, but me if I want to splurge in handbag, its better leather, sebabbbb I love the smell of leather, haha, baru ada perasaan nak pakai. for me! lain orang lain la kan ;) that's why I choose Sukey in Guccissima Leather. Me love LV Musette Bagatelle if ada different color, macam tak pop out je kan hitam?

LV Bagatelle GM in Red


LV Bagatelle GM in Black



Chanel Classic Large Flap Bag

Ini pula, my ultimate dream! okay, me prefer Chanel Large Flap Bag! sgt!! (I know, ramai bloggers dah ade kan lol) I baru nak list. sooooooonn darlings, soooonnnnn, next year la ;p but bila I survey I berkenan pula dengan LV Bagatelle GM nie, huhuh sangat classic look okay! :) me prefer in Red, since my latest baby pon in Red, I wonder if I can have another LV in red? ;p but macam lain je merah dia kan?


Itu saja my list sampai next year! ;) Hopefully ada lah rezeki I kan! dapat 2 pon okay la ;p lepas tue puasa lah sampai ada duhet balik! :p

But dalam banyak2 bags, balik2 my picture with my Tods bag, any of my pictures, mostly with this one and only bag je ;p haha, I pakai sampai lunyai (other people pakai Speedy sampai lunyai kan?) In my case, I takde LV Speedy, so this is my bag pasar, Tods Bowler Bag. Sebab dia sangat kalis air,kalis calar, kalis peluru ;p ;p in case terkena hujan kan, if my Bellevue, mau nangesss! yelah, latest baby kan ;p hahah.



Nadia pose with Toddy in Madrid.

Eyhhhh, Azli still owe me, my birthday present!!!! boleh tak I strike satu? tinggal lagi 3 je ;p ;p

21 comments:

  1. Nadia,

    best best best. i pun dah lama tak buat wishlist (eh iye ke??? LOL. my quota utk tahun ni dah takde. i suka sukey. definitely you should get the guccissima version. mahal sket tapi tahan lama for the leather. i know in Dubai last year Gucci Sukey kaler sand macam dalam gambar tu was on sale. of course you know i will say 'go get yourself that chanel flap!' pronto. hehehe. kenyit2 sket kat Mr Azli. hehehe.

    ReplyDelete
  2. bestnye dah buat list for bags....heheheh
    babe go for sukeyyyyyy..dunno why but i do love sukey jgk..mine just tgg je nak dirasmikan..but not Guccissima :)
    nak aim for others la pulak..will list down mcm u..but this year kena save for important event next year...mybe boleh kot berangan dulu kan...hahhaha

    take care darl~~

    ReplyDelete
  3. Darling... Me love the channel flap sooooo much tp still blm dpt beli lg.. I hope u will get yours!!!! Aahhh.... :))

    ReplyDelete
  4. aikks..nampaknye kita same same 'terlist' Gucci sukey except mine in new Sand color and CHANEL *berangan mode* insya Allah bulan december kalau i sampai 'sana'.

    ReplyDelete
  5. If you ada duit kat account malaysia pun berbaloi beli sekarang coz exchange rate now ni cuma 1pound=RM4.9+ aje (meracun ni..hehe..)

    ReplyDelete
  6. "other people pakai Speedy sampai lunyai"? Ouch! Terasa! LOL. Go get the Chanel, Nadia!

    ReplyDelete
  7. Tasha: haha, u shud, tapi i think u dah banyak bag! :p hahaha I think sooo juga! I prefer leather if I nak spend byk for handbag, guccissima leather it is! :D aaaa, sale? Byk ke beza with UK price u? If only if I knew, i dah pesan kat u! :p chanel flap, soooon babe soon, next year! :p (hahah I hope!)


    Yana: u dah ade sukeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy? Bestnye! I love sukeyyy, i’ve no idea why! ;p bestnye, rasemikan cepat plis, pastu publish photo! ;p

    ReplyDelete
  8. Fizamior: me too! Sgt suke, but belum penuh tabung! ;p ;p Amin, u tooooo~


    Its me: plis, get yours in December! :p do let me know, hah bolehla I jumpa u! if ‘sana’ tu means ‘sini’ :D (pening tak? ;p)

    ReplyDelete
  9. Naddy: I baru je list out, belum dapat lg u, ;p your new baby lg bestttttttttttt!!! Cepat reveal next one, takyah tunggu July babe :p

    Liyana: am thinking the same, but, nanti Azli cakap, buat ape nak bag byk2 tp tak guna! ;p haha mmg pon, i baru guna 2 kali u, my new baby :p

    ReplyDelete
  10. Reena: haha yang i perasan, mmg speedy orang akan guna sampai lunyai! :p practical :p

    ReplyDelete
  11. tak bole lah, sbb dah janji pada diri sendiri utk tunggu july sbb it's a bday gift ehehehe lagipun kena puaskan pakai all the new bags bagi sesi 2010 ni aahaha

    ReplyDelete
  12. Naddy: ehehe I pon tunggu July la, as bday present for u! ;p enjoy your new baby, babe! latest mmg cuns! ;p

    ReplyDelete
  13. chanel jumbo n sukey! sukey boleh pakai tetiap hari while chanel boleh di gayakan bila rasa nak gedik2 hihiih

    ReplyDelete
  14. i luv sukey..suka..suka sangat. lamanye nak tunggu dec baru nak dpt ni...cecepat tangkap 1 or 2 pastu publish yea...

    ReplyDelete
  15. Hi nadia, dropping by to say hi. Kita orang pompuan mesti gedik bila bab2 handbag ni kan ;) Like your choice of handbags...bila2 free singgah my site, hari ni ada tempek eye candy hehe.

    ReplyDelete
  16. Hanis: betul sgt!!! hehehe sukey perfect for everyday bag! :D ape lagi, u amek la satu. murah sajeeee :p

    cikayu: i pooonn rase lame nieee :p

    ReplyDelete
  17. yummy mummy: thanks dear!! :D ehehe will do :D

    ReplyDelete
  18. Fyn: next year aim for Chanel! Ammmmmmiiinnn ;p ;p

    ReplyDelete
  19. babe i doakn u cepat2 dpt ok. amin! doa i da termakbul kt blogger kak zya taz and of course its CHANEL ;)

    ReplyDelete