Tuesday, April 27, 2010

Rindu laling I

I baru sampai last night! jetlag after 13hours non stop flight, haha, pening, baru mau tidur nie :p sob sobsss, rindu laling I laaaa ;( ;( mengade kan! :p ee macam sorang je ada hasben :p

7 comments:

  1. alala tape,you are now surrounded by family and friends,hubby lah kesian kene tinggal ;p
    i selalu pikir gitu kalau kene balik msia sorang2 hehe

    ReplyDelete
  2. mmm paham paham....even kami klu yg dekat ni pon hasben p outstation sat je dh rindu inikan pula berjuta batu jauhnya....sabar aite :) chill!

    ReplyDelete
  3. citah: yeeeee, baru sampai isnin :p mari kite berjumpa, pergi rumah dayah kan?

    Ami: hahhh betul2, Azli pon cakap mcm tuuuu ;p

    ReplyDelete
  4. mrs azmil: ituuuu lah, dia tak balik sbb keje kan :) mmg dah kawen ni, susah nak pisah2 eyyhhhh :)

    ReplyDelete
  5. Takpe, bila dah pekena sambal belacan, satay dan sewaktu dengannya kurang sikit lindu laling :)

    ReplyDelete
  6. Liyana: I toouchhh down je, terus i pekene satay! haha, dekat RnR Dengkil tuee, nikmat sunggguuuuhh! ;p (mentang2 tak reti buat kan! ;p)

    ReplyDelete