Wednesday, March 30, 2011

Packing!


Sanggup Azli angkut used boxes from Tesco, hehehe rather than pay 40pound for 15boxes. 40pound boleh beli kasut Nadia, bak kate Azli, you're soooo right!  that's whyyyy I kahwin dengan you! ;p

Writing about shoes, I bought 5shoes this week. MasyAllah, berbelanja laa dgn berhemah Nadia! But shoes shopping is sooooo addictive!! I believe it is my OCD, ;p I can't wait for Ibu Mertua ku untuk sampai UK end of the month, one of the reason is for kasut2 saya yang berada di Msia, Thank you mamaaa :D

3 comments:

  1. Hi babe,
    I pun nak pindah ni, pening! Don't know where to start. Rumah kecik pun banyak barang!

    ReplyDelete
  2. Hi nadia.da settle moving?btw my london trip would be on 15-18 april.if u so happen can be there we boleh jumpa.anything i'll update later.

    ReplyDelete
  3. Sooyaree: same with meeee!! banyak sgt barang, even rumah cinonet je :p heheh at least u ade baby acceptable :D

    Mawar: Okay darling! will email you anything! :D

    ReplyDelete